Michaela Navrátilová

Píšu, protože mě to prostě baví a snad moje práce někoho zaujme...
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1063x

Seznam rubrik

Michaela Navrátilová

Skládka pod Pálavou: jak vypadala loni, a jak vypadá dnes?

Když jsem v loňském roce napsala článek, v němž jsem upozornila na rozrůstající se velkou skládku nedaleko Pálavy, u silnice 52 a hráze vedoucí k Dolním a Horním Věstonicím, měl článek nebývale velký ohlas. Dokonce i Břeclavský deník na můj popud na článek zareagoval a pokoušel se zjistit, kdo za tuto lokalitu, v níž černá skládka vznikla, zodpovídá. Doufala jsem, že zájem médií tuto rok od roku rostoucí skládku pomůže zastavit, popřípadě se najde způsob, jak to tady vyčistit. A přestože naprosto čisto tady dnes, po roce a dvou měsících od loňské článku, není, tak alespoň něco málo se opravdu změnilo...

8.9.2013 v 17:30 | Karma: 11,77 | Přečteno: 587x | Diskuse| Ostatní

Michaela Navrátilová

Grand Prix Brno 2013 - velká cena, velký zážitek

Musím se přiznat, že k velkým fanouškům motocyklových závodů nepatřím. Několikrát sem Velkou cenu viděla v televizi, většinou ne celý závod, spíše útržkovitě, no ale už nyní mohu říci, že vidět tuto strhující událost na vlastní oči, se přenosu v televizi nevyrovná.

26.8.2013 v 17:45 | Karma: 13,72 | Přečteno: 796x | Diskuse| Sport

Michaela Navrátilová

Budiž nám odpuštěno - 10. kapitola

Příběh pokračuje. S nečekanou nabídkou přichází za Anniným otcem Josef Bauman. Co to bude? Čtěte, příběh se rozvíjí dál...

13.7.2012 v 9:36 | Karma: 6,77 | Přečteno: 547x | Diskuse| Poezie a próza

Michaela Navrátilová

Den otců: Díky za vše, co jsi pro nás udělal, táto!

Někdy, když se dívám na svého otce, zjišťuju, že i proti své vůli se mu začínám pomalu podobat v některých jeho zvycích, v tom jak mnohdy co říká, jak se chová, a s hrůzou si uvědomuju, že po něm asi dědím ty horší stránky jeho ,já", které jsem vždycky tak kritizovala a neměla ráda!

17.6.2012 v 12:30 | Karma: 11,48 | Přečteno: 610x | Diskuse| Ostatní

Michaela Navrátilová

Na kole krajem vína kolem Pálavy

Musím přiznat, že jsem moc ráda za to, kde je moje „doma“. Můžu si odjet na dovolenou a za poznáním kamkoliv, ale stejně jsem pokaždé ráda, když se vracím sem, do vesničky kousek od Pálavy, do kraje vinic, vína a krásných památek, sem na Jižní Moravu, do Dolních Dunajovic, kde jedině jsem doopravdy doma.

10.6.2012 v 16:55 | Karma: 19,71 | Přečteno: 1732x | Diskuse| Cestování